“Branding en overheerlijke tosti’s”

Bij InnerVida ben ik als Ontplooiings Designer verantwoordelijk voor de branding van het merk InnerVida en haar submerken door middel van het creeeren van offline en online beeldmateriaal, zoals brochures, webdesign, boeken, visitekaartjes en trainingsmateriaal. Daarnaast houd ik me bezig met strategic product development, service design and development en innovatie.

Ook studeer ik aan TU Delft. Na het afronden van mijn Bachelor in Industrial Design Engineering, ben ik begonnen aan mijn Master in Strategic Product Design. Omdat mijn werk en studie perfect op elkaar aansluiten, kan ik me ontplooien op een mooie manier en vooral duurzame manier.

Omdat ik zelf nog student ben, kan ik me goed verplaatsen in onze stagiaires die ik begeleid. Hard werken is belangrijk, maar een goede sfeer ook. Zo lunchen we altijd met z’n allen waarbij ik de meest heerlijke tosti’s maak.

 

Daarnaast heb ik een passie voor Italiaanse auto’s en Formule 1 (was al fan voordat Max Verstappen mee ging doen). Ik doe dan ook regelmatig mee aan mooie rallies in Europa.

 

Jurriaan van Rijswijk

Geef een reactie

Scroll to top